söndag 14 april 2013

Författarpresentation: Anne

Hej!

Anne Nilsson heter jag och bor i Åstorp, utanför Helsingborg och är 29 år. Mina intressen är mina djur och DANS! Jag började dansa squaredance för snart 11 år sedan. Egentligen var det min mormor som dansade från början. Hon tjatade alltid om hur bra och roligt squaredance var, så både jag och min mamma höll på att få sår i öronen :P Så till slut bestämde sig min mamma för att prova, och efter hennes först gång så tyckte hon att detta var nog något för mig också. Sen dess så är vi båda två fast.
Jag tycker squaredance är både utmanande och väldigt socialt. Alltid nya formationer, nya låtar och nya människor. Det är nog det som gör att man aldrig tröttnar. Man träffar människor från i princip hela världen och har vansinnigt roligt ihop!

/Anne Nilsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar